مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:162019-12-09اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد تومان از اعتبار سفر دوم دولت به سمنان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: تاکنون 400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم رییس جمهوری به این استان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نادر مالکی ظهر امروز در نخستین نشست تبیینی، خبری و اطلاع رسانی استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه لایحه بودجه امسال با رقم یک هزار و 988 هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط تحریم و بودجه استقامتی، این میزان نسبت به دوره قبل با رشد 16 درصدی مواجه بوده است.

  وی به رشد 13 درصدی بودجه عمرانی اشاره کرد و افزود: استان سمنان نیز امسال با رشد خوبی در بخش اختصاص اعتبارات مواجه بوده است و از جایگاه 31 جدول استان ها در مجموع اعتبارات عمرانی، ملی و هزینه ای اکنون در جایگاه 27 قرار گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان در سال جاری به میزان دو برابر اعتبار مصوب از اعتبارات سفر دولت بهره مند شده است، بیان کرد: اعتبارت استانی 252 میلیارد تومان و اعتبار سفر دولت به این استان 800 میلیارد تومان بوده است.

مالکی تصریح کرد: تاکنون 400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم هیأت رییس جمهوری به سمنان به این استان اختصاص یافته است و بسیاری از پروژه هایی که در سفر نخست دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد تومان از اعتبار سفر دوم دولت به سمنان

اختصاص 400 میلیارد تومان از اعتبار سفر دوم دولت به سمنان