مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-09اقتصادي

7 موافقت اصولی برای مجتمع گردشگری آبی در کرمانشاه صادر شد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از صدور هفت موافقت اصولی برای مجمتع گردشگری آبی و ورزشی با اشتغال زایی 273 نفر در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، امید قادری امروز دوشنبه 18 آذر 98 با اعلام این خبر افزود: در راستای تفاهم نامه همکاری بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت نیرو در استان کرمانشاه نیز کمیته مشترک تشکیل و موافقت اصولی ها صادر شده است.

او با اشاره به این که اکنون این پروژه ها در مرحله مزایده و واگذاری به متقاضی قرار دارد، بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمادگی دارد موافقت اصولی ها را به نام شخص نیز صادر کند.

قادری با اشاره به اینکه هفت موافقت اصولی با سرمایه گذاری بالغ بر 1491 میلیارد ریال انجام می شود، اظهار کرد: سه مجتمع گردشگری در پیرامون سد داریان پاوه، دو مجتمع گردشگری در سد جامیشان سنقر، یک دهکده گردشگری در سد زمکان دالاهو و یک مجتمع گردشگری در سد تنگ حمام قصرشیرین ساخته خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه یادآور شد: افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه پروژه های گردشگری آبی ورزشی در حریم سد های استان را دارند مدارک خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 موافقت اصولی برای مجتمع گردشگری آبی در کرمانشاه صادر شد

7 موافقت اصولی برای مجتمع گردشگری آبی در کرمانشاه صادر شد