مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:002019-12-09اقتصادي

تحقق بخشی از اهداف امنیت غذایی کشور با راه اندازی خط تولید کمباین برنج


مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی گفت: زیبنده نیست که ایران با پیشینه تمدنی چندین هزار ساله در تامین امنیت غذایی خود خودکفا نباشد و برای تولید برنج از بذر تا فرآوری برنج به خارج از کشور وابسته باشد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی گفت: زیبنده نیست که ایران با پیشینه تمدنی چندین هزار ساله در تامین امنیت غذایی خود خودکفا نباشد و برای تولید برنج از بذر تا فرآوری برنج به خارج از کشور وابسته باشد.

سید رضا فاطمی امین در آیین رونمایی و افتتاحیه خط تولید کمباین برنج در شرکت کمباین سازی ایران اظهار کرد: در سال 96 تسهیلات بانکی کمباین گندم به خوبی پرداخت و حدود 700 دستگاه کمباین گندم تولید شد، اما در سال گذشته تولید کاهش پیدا کرد و زیبنده نیست این شرکت با 50 سال قدمت با تغییرات بازار متزلزل شود.

وی افزود: همچنین زیبنده نیست کشور ایران با پیشینه تمدن چندین هزار ساله در تامین امنیت غذایی خود خودکفا نباشد و برای تولید برنج از بذر تا فرآوری برنج به خارج از کشور وابسته باشد.

مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی تصریح کرد: از سال 1372 که بیلر در شرکت کمباین سازی تولید شده تاکنون محصول قابل توجهی در این شرکت تولید نشده بود، بر این اساس بهره برداری از خط تولید کمباین برنج می تواند به پایداری و تداوم فعالیت های شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بخشی از اهداف امنیت غذایی کشور با راه اندازی خط تولید کمباین برنج

تحقق بخشی از اهداف امنیت غذایی کشور با راه اندازی خط تولید کمباین برنج