مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-09بين الملل

چاووش اوغلو: با ظریف درباره مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه به ویژه سوریه گفتگو کردم


وزیر خارجه ترکیه پس از ملاقات با همتای ایرانی خود عنوان کرد که در این دیدار درباره مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه ای به ویژه سوریه گفتگو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز (دوشنبه) پس از دیدار با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود در استانبول و در حاشیه هشتمین کنفرانس وزرای قلب آسیا یا همان روند استانبول در صفحه توییترش درباره موضوعات مورد گفتگو در این دیدار با انتشار تصاویری نوشت: در ملاقاتم با جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، درباره مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه ای به ویژه سوریه بحث و تبادل نظر کردم.

      به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، براساس اعلام وزارت خارجه ایران در این دیدار در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه، مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله آخرین تحولات سوریه، شرایط عراق، افغانستان و سایر موضوعات مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر شده است.

هشتمین نشست وزرای خارجه قلب آسیا امروز 18 آذر ماه 1398 با عنوان صلح، همکاری و رفاه در استانبول ترکیه برگزار شد.

ظریف بامداد امروز (دوشنبه) در بدو ورود به استانبول درباره سفرش به ترکیه گفت: روابط ما با همسایگان ویژه است و بیشترین سفرها را از ابتدای مسؤولیت به همسایگان داشتیم و روسیه و ترکیه در بین همسایگان بیشترین تعداد را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: با ظریف درباره مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه به ویژه سوریه گفتگو کردم

چاووش اوغلو: با ظریف درباره مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه به ویژه سوریه گفتگو کردم