مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-09اقتصادي

ثبت نام مسکن ملی در خراسان رضوی از فردا آغاز می شود


ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شش استان از جمله خراسان رضوی از 19 آذرماه به مدت سه روز انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی، برنامه زمان بندی ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن مربوط به 23 استان باقیمانده را تا پایان آذرماه اعلام کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن مرحله بعدی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را شش استان سمنان، ایلام، شرق سمنان، ایرانشهر، آذربایجان غربی و خراسان رضوی اعلام و اظهار کرد: ثبت نام در این شش استان از 19 آذرماه به مدت سه روز انجام می شود.

وی زمان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای 6 استان دیگر را از 23 آذرماه اعلام کرد و افزود: استان های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان جزو 6 استانی هستند که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای آن ها انجام خواهد شد.

اصلانی مرحله بعدی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را برای استان های فارس، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی و بوشهر دانست و توضیح داد: ثبت نام در این استان ها از 26 آذرماه به مدت سه روز انجام می شود.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن ابراز کرد: ثبت نام استان های تهران، البرز، قزوین، جنوب کرمان و کرمان نیز 30 آذرماه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مسکن ملی در خراسان رضوی از فردا آغاز می شود

ثبت نام مسکن ملی در خراسان رضوی از فردا آغاز می شود