مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-09اقتصادي

ترخیص 56 هزار تن برنج از گمرک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد جمال ارونقی افزود: 62 هزار کانتینر انواع کالا در گمرک بندر شهید رجایی موجود است که دو میلیون تن از آن، - معاون فنی و امور گمرکی گمرک از آغاز تشریفات ترخیص 56 هزار تن برنج از گمرک بندر شهید رجایی خبر داد و اعلام کرد: موانع مربوط به ترخیص کاغذ از گمرکات نیز حل شده و در روز های آینده به تدریج ترخیص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد جمال ارونقی افزود: 62 هزار کانتینر انواع کالا در گمرک بندر شهید رجایی موجود است که دو میلیون تن از آن، انواع کالا های اساسی است و بیش از دو میلیون تن نیز به کالا های غیر اساسی و مواد اولیه واحد های تولیدی و کالا های واسطه ای اختصاص دارد.

ارونقی ادامه داد: مشکلات مربوط به ترخیص برنج با مساعدت سازمان استاندارد برطرف شده و طبق آخرین آمار مقدار 56 هزار تن انواع برنج به گمرک اظهار و تشریفات گمرکی این مقدار برنج در حال انجام است و از گمرکات مشکلی در این خصوص گزارش نشده و به زودی این محموله ها روانه بازار خواهد شد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت کاغذ های وارداتی نیز گفت: موانع مربوط به واردات کاغذ نیز در جلسه ای در وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی و برطرف شد و محموله های کاغذ نیز طی چند روز آینده ترخیص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 56 هزار تن برنج از گمرک

ترخیص 56 هزار تن برنج از گمرک