مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-09دانش

جنبش دانشجویی باید در دانشگاه ها ادامه دار باشد


رییس جامع دانشگاه علمی کاربردی کردستان، گفت: دانشجویان جنبش دانشجویی را باید در دانشگاه ها ادامه دار کرده و نگاه جامعی به مسائل کشور داشته و همچنین از مسائل جزیی نگری به دور باشند.

- ایسنا/کردستان رییس جامع دانشگاه علمی کاربردی کردستان، گفت: دانشجویان جنبش دانشجویی را باید در دانشگاه ها ادامه دار کرده و نگاه جامعی به مسائل کشور داشته و همچنین از مسائل جزیی نگری به دور باشند.

تیمور جوادی امروز(18آذر) در مراسم روز دانشجو، با اشاره به اینکه مراسم دانشجو به پاس داشت مقام دانشجو برگزار می شود، اظهار کرد: جنبش دانشجویی در کشورمان سابقه بیش از 70 سال را دارد از همان ابتدا که مراکز آموزش عالی در کشور تاسیس شد دانشجویان به عنوان سر آغاز کننده تحولات اجتماعی مطرح بودند.

وی با اشاره به اینکه در همه کشورها جنبش های دانشجویی از اهمیت برخوردار بودند، افزود: بیشتر جنبش های دانشجویی عدالت خواهی و مطالبه محور هستند، مطالباتی که باید از مسئولان و دستاندرکاران در قالب این حرکت های دانشجویی مطرح شود.

رییس جامع دانشگاه علمی کاربردی کردستان، بیان کرد: 16آذر که هر سال به عنوان روز دانشجو جشن گرفته شده در حقیقت روز دانشگاه، استقلال طلبی، آزادی خواهی و روز ایستادگی در برابر قدرت های زورگو است که نخبگان ملت این جنبش در سال32 بنا نهادنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش دانشجویی باید در دانشگاه ها ادامه دار باشد

جنبش دانشجویی باید در دانشگاه ها ادامه دار باشد