مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-09دانش

دانشجوی امروز باید ضداستکبارتر و ضدآمریکاتر از دیروز باشد


معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید دانشگاه علوم و تحقیقات با بیان اینکه امروز جنبش دانشجویی هویت خود را حفظ کرده، گفت: طبیعتاً دانشجوی امروز باید ضداستکبارتر و ضدآمریکاتر از دیروز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مهدی رمضانی معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید دانشگاه علوم و تحقیقات در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، در جمع دانشجویان گفت: امروز جنبش دانشجویی هویت خود را حفظ کرده و دشمن را تا زمانی که دشمنی کند، دشمن می داند.

طبیعتاً دانشجو باید امروز ضداستکبارتر و ضدآمریکاتر از دیروز باشد.

رییس واحد سمای دانشگاه آزاد واحد اندیشه تصریح کرد: در آخرین اسناد تدوین شده در روز قبل از تسخیر لانه جاسوسی تحلیل و گزارشی بدست آمد که خط آمریکا علیه انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

 در این سند آمده در حکومت جدید ایران دو جریان وجود دارد یکی طرفداران آیت الله خمینی که ضد آمریکا و ضد اسراییل هستند و مردم هم از اینها حمایت می کنند و دیگری جریان میانه رو لیبرال مثل بازرگان و نهضت آزادی و ملی گرایان.

تنها راه آمریکا این است که برای بازگشت به ایران و سرنگونی این انقلاب از گروه دوم حمایت و برای به قدرت رسیدن آنها تلاش کند و در مقابل گروه اول را تضعیف و بین آنها تفرقه ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی امروز باید ضداستکبارتر و ضدآمریکاتر از دیروز باشد

دانشجوی امروز باید ضداستکبارتر و ضدآمریکاتر از دیروز باشد