مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-09فرهنگي

آثار معمایی و جنایی جهان در «پازل» رادیو نمایش شنیدنی شد


آثار معمایی و جنایی جهان با تنظیم رادیویی و کارگردانی جواد پیشگر در مجموعه ای نمایشی با عنوان « پازل» از رادیو نمایش پخش می شود.

- آثار معمایی و جنایی جهان با تنظیم رادیویی و کارگردانی جواد پیشگر در مجموعه ای نمایشی با عنوان پازل از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، جواد پیشگر کارگردان برنامه پازل درباره این برنامه گفت: آثار معمایی نزد مخاطبان ایرانی همیشه از علاقه مندی و جذابیت قابل توجهی برخوردار بوده به همین دلیل مدت ها این طرح را در ذهنم مرور می کردم و به نوعی درگیرم کرده بود چرا که مطمئن بودم جای این ژانر از نمایش های رادیویی در شبکه ما خالی است که خوشبختانه با موافقت حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو نمایش و همراهی تهیه کننده برنامه محمد مهاجر به نتیجه رسید و در حال حاضر در حال پخش از رادیو نمایش است.

این کارگردان مطرح رادیویی بیان کرد: از زمانی که شبکه های دیداری و شنیداری نقشی موثر و فرهنگساز در بدنه جوامع مختلف پیدا کردند، ژانرهای مختلفی برای ارتباط هر چه بیشتر مخاطبان با این رویکردها مورد مطالعه قرار گرفت، در همین راستا ژانر معمایی –جنایی یکی از مواردی بود که مورد توجه برنامه سازان و اقشار مختلف مردم قرار گرفت و بازخورد و واکنش های مثبتی را ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار معمایی و جنایی جهان در «پازل» رادیو نمایش شنیدنی شد

آثار معمایی و جنایی جهان در «پازل» رادیو نمایش شنیدنی شد