مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-09سياسي

عرضه 60 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از عرضه 60 هزار عنوان کتاب در بزرگترین رویداد فرهنگی امسال استان در روزهای پایانی آذرماه خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از عرضه 60 هزار عنوان کتاب در بزرگترین رویداد فرهنگی امسال استان در روزهای پایانی آذرماه خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در اولین نشست تبیینی، خبری و اطلاع رسانی استان اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان از 27 آذرماه جاری افتتاح و غرفه های آن تا دوم دی ماه به مدت یک هفته پذیرای دوستداران کتاب خواهد بود.

وی با بیان اینکهایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان چهارصدوسومین نمایشگاه کتاب کشور و هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان است افزود: تاکنون حضور بیش از 100 ناشر سراسری و 50 نمایندگی ناشران کشوری در نمایشگاه کتاب سمنان قطعی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از فراهم شدن بستر لازم برای حضور ناشران محلی خبر داد و تصریح کرد: 10 غرفه هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان به ناشران استان اختصاص یافته است.

وی از تعبیه 120 غرفه برای این نمایشگاه در سمنان خبر داد و افزود: نمایشگاه امسال را باید با 50 درصد اعتبارات سال قبل برگزار کنیم و از همین رو نیازمند همراهی و همکاری اعضای ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 60 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان

عرضه 60 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان