مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-09سياسي

کاندیداهای مجلس از فضاهای مجازی شناسنامه دار برای تبلیغات استفاده کنند


رییس دادگستری کل استان مرکزی بر ضرورت استفاده داوطلبان نمایندگی مجلس از فضاهای مجازی شناسنامه دار برای تبلیغات تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری کل استان مرکزی بر ضرورت استفاده داوطلبان نمایندگی مجلس از فضاهای مجازی شناسنامه دار برای تبلیغات تاکید کرد.

حجت الاسلام قاسم عبداللهی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب استان مرکزی، با بیان اینکه تا این لحظه 388 نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد 46 نفر زن و مابقی مرد هستند که در مقایسه با سال 94، این تعداد با رشد 13 درصدی همراه بوده است.

وی افزود: از مجموع افرادی که برای انتخابات ثبت نام کرده اند، 12 درصد دارای مدرک دکتری، 75 درصد کارشناسی ارشد، 8 درصد کارشناسی و 4 درصد نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

همچنین حوزه انتخابی اراک، خنداب و کمیجان در این دوره بیشترین داوطلبان را به خود اختصاص داده است و محلات نیز از این حیث کمترین داوطلب را داشته است.

رییس دادگستری کل استان مرکزی با تاکید براینکه اعلام نظرات و استفاده از فضای مجازی، دو چالش اصلی این مجموعه در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 60 قانون انتخابات، اعضای هیأت های نظارت شورای نگهبان، رییس جمهور، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای مجلس از فضاهای مجازی شناسنامه دار برای تبلیغات استفاده کنند

کاندیداهای مجلس از فضاهای مجازی شناسنامه دار برای تبلیغات استفاده کنند