مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-09ورزشي

استراماچونی عجله کرد


استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت ایران در ایتالیا و آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران بزودی مطالبات مالی ایشان به حسابش واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با ابراز امیدواری به حل مشکل استراماچونی سرمربی ایتالیای باشگاه استقلال تهران افزود: به درخواست سلطانی فر به سرعت برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال تهران دست بکار شدیم و با مذاکرات متعددی که خود من با سفیر ایتالیا در تهران و همینطور سفیر خودمان در ایتالیا داشتیم در تلاشیم با وساطت آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران استراماچونی به تهران و هدایت تیم استقلال بازگردد.

عراقچی گفت: به نظرم آقای استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت های ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه ایشان به حسابش واریز می شود و برداشت من این است ایشان نگران پرداخت های خود بود.

وی تاکید کرد: اخبار برخی رسانه ها مبنی بر ترک کشور بواسطه مسایل اخیر درست نبوده و در صحبتی که استراماچونی با سفیر ایتالیا در تهران داشته است خواستار حل مشکلات پرداخت های خود از سوی باشگاه استقلال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراماچونی عجله کرد

استراماچونی عجله کرد