مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-09اقتصادي

اخذ مجوز مرکز نوآوری علوم انسانی/رونمایی از 40 اثر پژوهشگاه در هفته پژوهش


رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اشاره به دریافت مجوز مرکز نوآوری علوم انسانی، گفت: تعداد قراردادهای ما با دستگاه های اجرایی به بیش از 60 مورد افزایش یافته است.

- در نشست خبری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی عنوان شد اخذ مجوز مرکز نوآوری علوم انسانی/رونمایی از 40 اثر پژوهشگاه در هفته پژوهش رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اشاره به دریافت مجوز مرکز نوآوری علوم انسانی، گفت: تعداد قراردادهای ما با دستگاه های اجرایی به بیش از 60 مورد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی قبادی در نشست خبری هفته پژوهش که امروز (دوشنبه، 18 آذر) در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد، با اشاره به شعار پژوهش و افق های پیشرفت گفت: این شعار با توجه به خط مشی کلان بر مبنای اساسنامه و برنامه توسعه راهبردی که به سمت کاربردی شدن پیش می رود انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت علوم نیز شعار پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین و تولید را شعار خود قرار داده است، ابتدا به دستاوردهای ساختاری و اجرایی این پژوهشگاه اشاره کرد و گفت: از جمله این اقدامات بالا نگه داشتن سطح معیشتی و رفاهی کارکنان پژوهشگاه، تقویت هرم تخصصی اعضای هیات علمی از طریق تبدیل وضعیت ها و جذب اعضای نخبه، حضور پررنگ و پر استناد علمی در فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز مرکز نوآوری علوم انسانی/رونمایی از 40 اثر پژوهشگاه در هفته پژوهش

اخذ مجوز مرکز نوآوری علوم انسانی/رونمایی از 40 اثر پژوهشگاه در هفته پژوهش