مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-09سياسي

استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای پیشبرد اهداف فرهنگی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی و مرکز رشد برای پیشبرد اهداف فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر راستای استفاده از روش های نوین در تبلیغ دین، گفت: سرعت انتقال اطلاعات و تنوع آن در دنیا رو به گسترش است و این تنوع و سرعت را در حوزه های فرهنگی، علمی و حتی مواجهه با فرهنگ اسلام ناب محمدی نیز شاهد هستیم که اگر رصد خوبی از دنیای پیرامون نداشته باشیم در تبلیغ موفق نخواهیم بود.

وی ادامه داد: کار فرهنگی با جهاد فرهنگی و کار علمی با جهاد علمی متفاوت است و وقتی از واژه جهاد استفاده می کنیم، یعنی کار مضاعفی در آن نهفته و همین طور نقطه مواجهه و هدف را به طور دقیق مشخص کرده است.

احمدی در مورد فعالیت جهاددانشگاهی و مرکز رشد صنایع فرهنگی خلاق، گفت: در این مجموعه تلفیقی از بعد سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی را مشاهده می کنیم که با دنبال کردن هدف مشخص، جوانان را به سمت خلاقیت هدایت می کند و عموما قشر جوان و تحصیل کرده با روحیه جمعی و هم افزایی در گروه های مختلف در کنار هم قرار می گیرند و متناسب با رشته تخصصی خود گام برمی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در تعامل این گروه ها، تولید فکر و خلاقیت اتفاق می افتد و جوانانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، به جای رویکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای پیشبرد اهداف فرهنگی

استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای پیشبرد اهداف فرهنگی