مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-09فناوري

موضوعی تحت عنوان اینترنت ملی نداریم


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با بیان اینکه موضوعی تحت عنوان اینترنت ملی نداریم، خاطرنشان کرد: چیزی که قانونگذار به وزارت ارتباطات تکلیف کرده، - ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با بیان اینکه موضوعی تحت عنوان اینترنت ملی نداریم، خاطرنشان کرد: چیزی که قانونگذار به وزارت ارتباطات تکلیف کرده، ایجاد شبکه ملی اطلاعات است و نه موضوعی دیگر.

مهرداد سهرابی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: قانونگذار برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات، تعاریفی مشخص کرده و این شبکه ماموریت خدمات دهی به سرویس های داخلی بدون نیاز به اینترنت را دارد.

او افزود: سایت های دستگاه های اجرایی، استارتاپ ها و .

از سرویس هایی است که با ایجاد شبکه ملی اطلاعات بدون نیاز به اینترنت امکان دسترسی به داده ها را دارند و از استقلال لازم برخوردارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: اگر این شبکه در حوادث اخیر فعال بود، امکان پاسخگویی به نیازها و انجام فعالیت بسیاری از سایت ها و استارتاپ ها وجود داشت.

سهرابی با بیان اینکه البته کمبودهایی وجود دارد و نیاز به تقویت و حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها در این موضوع داریم، عنوان کرد: آماده همکاری با بخش خصوصی برای ایجاد این مهم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعی تحت عنوان اینترنت ملی نداریم

موضوعی تحت عنوان اینترنت ملی نداریم