مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-09فرهنگي

جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه در ساوه


جشنواه منطقه ای فیلم 120 ثانیه ای صبا در شهرستان ساوه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از ازبرگزاری جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه 120 ثانیه خبرداد و گفت: فراخوان این جشنواره با موضوع نفی خشونت در دو بخش داستانی و مستند به استان های مرکزی، لبرز، همدان، قم و قزوین ارسال شده است.

محمودی فر، تقویت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان جریانی مستقل و اندیشمند در سینمای کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، روز آمدکردن دانش و مهارت های سینمایی، تقویت چرخه اقتصادی فیلم کوتاه با ایجاد زمینه های بازاریابی و گسترش و جذب مخاطبان فیلم کوتاه را از اهداف این جشنواره برشمرد.

وی با اشاره به شرایط آثار ارسالی افزود: کلیه فیلم های داستانی و مستند تولید شده در سال 1397 و 1398 باشد و آثار ارسالی با کلیه کدک های رایج فرمت های HD و DV و به صورت Data روی DVD و BD قابل پذیرش است و جهت جلوگیری از افت کیفی آثار باید از رایت کردن با فرمتDat و VOBپرهیزشود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ادامه داد: مهلت ثبت نام 20 دی ماه 98 و آخرین مهلت ارسال آثار24 بهمن و اعلام نتایج آثار راه یافته به بخش مسابقه 3 اسفندماه و زمان برگزاری مراسم اختتامیه و اکران عمومی آثار 8 اسفندماه اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه در ساوه

جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه در ساوه