مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-09اقتصادي

رونمایی از کمباین آر- 5740 در سال آینده


مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران گفت: سال آینده محصول جدید کمباین آر- 5740 که یک کمباین نیمه سنگین و مورد نیاز کشور است، رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران گفت: سال آینده محصول جدید کمباین آر- 5740 که یک کمباین نیمه سنگین و مورد نیاز کشور است، رونمایی خواهد شد.

علی اصغر حمیدی فرد در آیین رونمایی و افتتاح خط تولید کمباین برنج در شرکت کمباین سازی ایران اظهار کرد: هر بنگاه اقتصادی برای ادامه راه و فعالیت خود در شرایط فعلی باید فضای خود را رصد کرده و نقاط قوت و ضعف را بررسی و مسیر مناسب را با برنامه ریزی مشخص کند.

وی افزود: سند استراتژیک شرکت کمباین سازی با توجه به انتظارات ذی نفعان تدوین شده و با توجه به حضور تمام ذی نفعان در این آیین، فرصت خوبی برای تدوین شرایط و برنامه ها در اختیار گذاشته شده است.

با مساعدت و توجه سهامدار اصلی(آستان قدس رضوی) و کارفرما و از طرفی بانک ها که مسیر خط اعتباری را برای مشتریان ما فراهم می کنند امروز کمباین سازی به درخت تنومندی در حوزه تولید تبدیل شده و با همت کارکنان، این درخت به صورت مداوم تقویت شده است.

مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران تصریح کرد: با موفقیت های کسب شده در سال 96 ثابت شد که کمباین سازی ایران، نیاز سالانه کشور به کمباین را تامین می کند به طوری که در حوزه کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کمباین آر- 5740 در سال آینده

رونمایی از کمباین آر- 5740 در سال آینده