مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-09ورزشي

محرومیت 4 ساله برای ورزش روسیه


آژانس جهانی ضد دوپینگ(وادا)، روسیه را به مدت 4 سال از حضور در بازی های المپیک و همه رشته های ورزشی المپیکی محروم کرد - آژانس جهانی ضد دوپینگ(وادا)، روسیه را به مدت 4 سال از حضور در بازی های المپیک و همه رشته های ورزشی المپیکی محروم کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، جیمز فیتزجرالد سخنگوی وادا اعلام کرد: ورزشکاران با نام کشور روسیه نمی توانند در بازی المپیک تابستانی 2020 توکیو و بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن حاضر شوند.

این محرومیت ها به اتهام خودداری مسکو از دادن اطلاعات صحیح و یا ارائه اطلاعات غلط و جعلی در مورد آزمایشگاه مبارزه با دوپینگ این کشور در نظر گرفته شد.

فیتزجرالد گفت::” این مساله مورد تایید اکثریت اعضا در کمیته اجرایی وادا در لوزان قرار گرفت و همچنین کمیته اجرایی آژانس جهانی ضد دوپینگ اعلام کرد روسیه به علت عدم انطباق با قوانین این آژانس برای مدت 4 سال از حضور در رقابت های مختلف ورزشی تحت نظارت فدراسیون هایی که در المپیک حضور دارند محروم است.

“البته ورزشکاران روسیه می توانند با پرچم کمیته بین المللی المپیک در المپیک توکیو شرکت کنند، اما این حضور به شرطی مورد تایید قرار خواهد گرفت که آن ها بتوانند اثبات کنند ارتباطی با برنامه دوپینگ سازمان یافته و مورد حمایت دولت ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت 4 ساله برای ورزش روسیه

محرومیت 4 ساله برای ورزش روسیه