مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-09اقتصادي

مشارکت صنعتگران خراسان شمالی در 13 نمایشگاه سراسری صنایع دستی


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: هنرمندان و صنعتگران استان از ابتدای سال جاری تاکنون در 13 نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان های مختلف کشور، - ایسنا/خراسان شمالی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: هنرمندان و صنعتگران استان از ابتدای سال جاری تاکنون در 13 نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان های مختلف کشور، مشارکت و حضوری فعال داشته اند.

علی عابدی اظهار کرد: هنرمندان و صنعتگران این استان در سال جاری، غرفه های تولیدات صنایع دستی خود را در استان های آذربایجان شرقی، زنجان، مرکزی، کرمانشاه، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، همدان، گرگان و.

برپا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان، وی با اشاره به مشارکت بیش از 35 صنعتگر استان در این نمایشگاه ها تصریح کرد: تولیدات مربوط رشته های به دست بافته های داری، نساجی، چرم، معرق، رودوزی های سنتی، سفال و سرامیک ازجمله تولیداتی است که ارائه و در معرض فروش قرار گرفت.

معاون صنایع دستی خراسان شمالی افزود: همچنین در کنار برپایی غرفه های صنایع دستی در نمایشگاه های سراسری در سایر استان ها، سیاه چادرهای خراسان شمالی نیز با هدف عرضه سوغات و غذاهای محلی، و معرفی آداب ورسوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت صنعتگران خراسان شمالی در 13 نمایشگاه سراسری صنایع دستی

مشارکت صنعتگران خراسان شمالی در 13 نمایشگاه سراسری صنایع دستی