مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-09اقتصادي

فاقدین بیمه در استان اردبیل در طرح پوشش اجباری بیمه ثبت نام کنند


مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: افراد فاقد بیمه پایه در نقاط مختلف استان اردبیل در طرح پوشش اجباری بیمه ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید خلیل اللهی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل عنوان کرد: به منظور دراختیار قرار دادن آمار نهایی و ارائه خدمات مناسب از افرادی که فاقد بیمه پایه هستند تقاضا می شود تا در طرح پوشش اجباری بیمه ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در طرح پوشش بیمه اجباری تا پایان فروردین سال آتی ادامه خواهد داشت، افزود: درگاه اینترنتی بیمه سلامت و پیشخوان های طرف قرارداد آماده دریافت اطلاعات خانوارها برای ارائه خدمات مدنظر هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل یادآور شد: طرح مذکور تنها شامل افرادی بوده که فاقد بیمه پایه درمانی بوده و یا بیش از یکسال از اعتبار دفترچه بیمه سلامت یا ایرانیان آنان گذشته باشد.

خلیل اللهی تأکید کرد: هیچ گونه نگرانی در خصوص ارائه خدمات به افرادی که دارای بیمه سلامت همگانی رایگان و یا بیمه ایرانیان و روستایی معتبر هستند نبوده و فرایند درمانی این افراد به مانند گذشته انجام می پذیرد.

وی تأکید کرد: اقشار مختلف مردم در اولین فرصت و در زمان سلامتی و قبل از بیماری برای ارائه اطلاعات خود و ثبت نام در طرح پوشش اجباری بیمه اقدام کنند تا در صورت بروز اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاقدین بیمه در استان اردبیل در طرح پوشش اجباری بیمه ثبت نام کنند

فاقدین بیمه در استان اردبیل در طرح پوشش اجباری بیمه ثبت نام کنند