مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:462019-12-09سياسي

120 دانشجو در تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه سمنان با موضوع انتخابات شرکت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک تریبون آزاد به همت واحد عقیدتی سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان 17 آذر ماه روبروی دانشکده انسانی با موضوع مشارکت در انتخابات مجلس، - واحد عقیدتی سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان اقدام به برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با موضوع مشارکت در انتخابات مجلس کرد که 120 دانشجو در این تریبون شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک تریبون آزاد به همت واحد عقیدتی سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان 17 آذر ماه روبروی دانشکده انسانی با موضوع مشارکت در انتخابات مجلس، در این دانشگاه برگزار شد.

دانشجویان در این تریبون به بیان مطالبات خود در زمینه انتخابات پرداختند، از جمله اینکه چرا مجلس در راس امور است؟؛ چرا در انتخابات شرکت می کنیم؟ و نقش دانشجو در این موضوع چیست؟.

دانشجویان دختر و پسر با رشته ها و مقاطع متفاوت به مدت 1 ساعت با نظراتی مختلف درخصوص موضوع مطرح شده، آزادانه به سخنرانی پرداختند.

نکته قابل توجه این مراسم، حضور پرشور دانشجویان دانشگاه در این مراسم بود به طوریکه به گفته دانشجویان این دانشگاه بیش از 120 نفر در این تریبون حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 دانشجو در تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه سمنان با موضوع انتخابات شرکت کردند

120 دانشجو در تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه سمنان با موضوع انتخابات شرکت کردند