مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-09بين الملل

عریقات: هدف ترامپ و نتانیاهو نابودی راهکار دو کشوری است


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد، هدف از اقدامات و تصمیمات دولت آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی نابودی راهکار دو کشوری است.

- عریقات: هدف ترامپ و نتانیاهو نابودی راهکار "دو کشوری" است دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد، هدف از اقدامات و تصمیمات دولت آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی نابودی راهکار "دو کشوری" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین خاطرنشان کرد: اقدامات و تصمیمات دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هدف نابودی راهکار دو کشوری و در جهت نقض اصول روند صلح و قوانین بین المللی است که از جمله این اقدامات به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل ، تلاش برای قانونی دانستن شهرک سازی ها، نابودی پرونده پناهجویان از طریق فشار به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی آنروا است.

عریقات در جریان دیدار با هیأتی آمریکایی بر لزوم خاتمه یافتن اشغالگری اسراییل، تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی در مرزهای 1967 و حل مسائل مربوط به پناهجویان و اسرا تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات: هدف ترامپ و نتانیاهو نابودی راهکار دو کشوری است

عریقات: هدف ترامپ و نتانیاهو نابودی راهکار دو کشوری است