مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-09سياسي

نماینده نشریات دانشجویی: آقای روحانی! درباره عملکرد دولت توضیح دهید


نماینده نشریات دانشجویی خطاب به روحانی گفت: آقای رییس جمهور! انتظار می رود در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب به تشریح عملکرد و برنامه های خود و دفاع از آن ها بپردازید.

- نماینده نشریات دانشجویی: آقای روحانی! درباره عملکرد دولت توضیح دهید نماینده نشریات دانشجویی خطاب به روحانی گفت: آقای رییس جمهور! انتظار می رود در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب به تشریح عملکرد و برنامه های خود و دفاع از آن ها بپردازید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، فائزه فداکار نماینده نشریات دانشجویی در مراسم روز دانشجو دانشگاه فرهنگیان در حضور رییس جمهور گفت: از رهگذر رسانه های مهم دانشجویی ثمرات و دستاوردهای مهمی را می توان حاصل کرد.

از جمله اینکه این رسانه ها می توانند عرصه ای برای تبادل اخبار از وزارت خانه به مراکز دانشگاهی و بالعکس بوده و به این وسیله اخبار و تصمیمات وزارت خانه را ضمن شفاف سازی به آگاهی و اطلاع دانشجو معلمان ما برسانند و در مسیر تحقق اهداف نظام آموزشی، سند تحول بنیادین و مطالبات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب جریان سازی نمایند.

وی ادامه داد: جناب رییس جمهور! صدای دانشجویان را از دریچه رسانه ها بشنوید! قلم دانشجو معلم را جان دوباره باید بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده نشریات دانشجویی: آقای روحانی! درباره عملکرد دولت توضیح دهید

نماینده نشریات دانشجویی: آقای روحانی! درباره عملکرد دولت توضیح دهید