مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-09حوادث

مرد 40 ساله قزوینی در یک عملیات نفس گیر از عمق چاه نجات یافت


قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از نجات فردی 40 ساله که در چاه 18 متری سقوط کرده بود خبر داد.

- ایسنا/قزوین قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از نجات فردی 40 ساله که در چاه 18 متری سقوط کرده بود خبر داد.

قدیر موسی خانی قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: به سامانه 125 یک مورد افکن چاه و سقوط فردی به داخل آن در بلوار باهنر اعلام شد که بلافاصله تیم عملیاتی امداد و نجات ایستگاه های 3 و 6 به محل اعزام شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ موسی خانی تصریح کرد: در این حادثه مردی حدوداً 40 ساله به دلیل افکن چاه فاضلاب 18 متری به داخل آن سقوط کرده بود که با توجه به ناله های فرد موردنظر زنده بودن فرد محرز و تلاش برای نجات وی انجام شد.

موسی خانی بابیان اینکه فرد مصدوم از ناحیه گردن و کمر به شدت مصدوم شده بود، ادامه داد: به دلیل ریزش های مداوم چاه یک تیم عملیاتی دیگر از ایستگاه 2 درخواست شد که ضمن ایمن سازی اطراف چاه با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد سقوط کرده به صورت افقی از چاه خارج و از مرگ حتمی نجات یافت.

موسی خانی از شهروندان خواست با توجه به بارش های اخیر نسبت به بازدید چاه های فاضلاب خود توسط مقنی مجرب و یا راهنمایی آتش نشانان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد 40 ساله قزوینی در یک عملیات نفس گیر از عمق چاه نجات یافت

مرد 40 ساله قزوینی در یک عملیات نفس گیر از عمق چاه نجات یافت