مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-09اقتصادي

افزایش 70 درصدی تعداد بازرسی ها در سطح عرضه


تعداد بازرسی سازمان حمایت و سازمان های صمت بیش از 298 هزار بوده که نسبت به مدت مشابه خود بیش از 70 درصد افزایش داشته است.

- ؛ به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، آقای حسین مدرس خیابانی در شصت و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور گفت: تنظیم بازار محدود به کشور ما نیست و اکثر کشور های دنیا به عنوان یک برنامه حمایتی از اقشار مختلف جامعه، این شکل از سیاست گذاری را در سطح بازار انجام می دهند.

روند کنترلی بازار پس از طرح اصلاح قیمت بنزین قابل قبول بوده و خوشبختانه با همکاری دستگاه ها و تشکل های مرتبط، جو روانی بازار به خوبی کنترل شده و قیمت ها از ثبات لازم تا حدود بسیاری برخوردار است و باید تداوم یابد.

وی اضافه کرد: بازرسان سازمان حمایت، سازمان های صمت استان ها، بازرسی اصناف و همچنین اتحادیه های تحت پوشش در 21 روز از اجرای طرح تشدید بازرسی بعد از اصلاح قیمت بنزین، بیش از 516 هزار و 290 مورد بازرسی انجام داده اند و برای 37 هزار و 943 متخلف صنفی برگه گزارش بازرسی به ارزش بیش از یک هزار و 217 میلیارد و 175 میلیون ریال صادر و مراتب را جهت بررسی های بعدی به تعزیرات حکومتی ارجاع کرده اند.

مدرس خیابانی گفت: تعداد بازرسی سازمان حمایت و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها در این 21 روز بیش از 298 هزار و 765 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه خود بیش از 70 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی تعداد بازرسی ها در سطح عرضه

افزایش 70 درصدی تعداد بازرسی ها در سطح عرضه