مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-09اجتماعي

کاهش دما تا 8 درجه و توصیه به باغداران/ جمعه در تهران باران داریم


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا فردا کاهش 4 تا 8 درجه ای دما در استان های تهران، البرز، سمنان، زنجان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در استان های هرمزگان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب بوشهر، برخی مناطق خراسان جنوبی و تنگه هرمز، بارش باران، رعد و برق و وزش باد ادامه دارد.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از امروز تا فردا کاهش 4 تا 8 درجه ای دمای کمینه در استان های تهران، البرز، سمنان، زنجان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، لرستان، اصفهان و شمال فارس پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: همچنین روزهای سه شنبه تا چهارشنبه در خراسان شمالی و خراسان رضوی کاهش 4 تا 8 درجه ای دمای کمینه پیش بینی می شود.

ضیاییان تأکید کرد: این کاهش دما سبب آسیب به محصولات درختی باقی مانده در مناطق ذکر شده می شود که توصیه می شود برداشت هر چه سریع تر محصولات باقی مانده در باغات، در دستور کار قرار دهند.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا در جنوب و جنوب شرق کشورها بارش ها تداوم دارد و در ساعات بعدازظهر فردا در جنوب بوشهر، جنوب فارس، سواحل شرقی هرمزگان، تنگه هرمز و جزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما تا 8 درجه و توصیه به باغداران/ جمعه در تهران باران داریم

کاهش دما تا 8 درجه و توصیه به باغداران/ جمعه در تهران باران داریم