مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-09دانش

برنامه های هفته پژوهش امسال تشریح شد / از زنگ پژوهش تا برپایی نمایشگاه ایران ساخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز دوشنبه 18 آذرماه، نشست خبری مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع تشریح برنامه های هفته پژوهش و فناوری، - معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم برنامه ها و نمایشگاه هایی که به مناسبت هفته پژوهش امسال برنامه ریزی شده است را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز دوشنبه 18 آذرماه، نشست خبری مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع تشریح برنامه های هفته پژوهش و فناوری، در وزارت علوم برگزار شد و برومند در این نشست اعلام کرد: شعار هفته پژوهش و فناوری امسال پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید است و برنامه های گرامیداشت این هفته، در شهرستان ها از 16 آذر آغاز شده است، اما در تهران از هفته آینده آغاز می شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم طی اعلام برنامه های هفته پژوهش عنوان کرد: روز شنبه 23 آذرماه نخستین روز این هفته با عنوان پژوهش و فناوری: مدرسه، دانشگاه و جامعه نام گذاری شده است.

در این روز مراسم زنگ پژوهش در دبیرستان فرهنگ منطقه 2 و تقدیر از 28 دانش آموز یا گروه دانش آموزی برگزیده با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش انجام خواهد شد، همچنین در مراسم در های باز به منظور ایجاد انگیزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته پژوهش امسال تشریح شد / از زنگ پژوهش تا برپایی نمایشگاه ایران ساخت

برنامه های هفته پژوهش امسال تشریح شد / از زنگ پژوهش تا برپایی نمایشگاه ایران ساخت