مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-09بين الملل

وزرای دفاع سابق آمریکا پرده از علت ناکامی مذاکرات با کره شمالی برداشتند


دو تن از وزرای دفاع سابق آمریکا ناکامی مذاکرات میان رهبر کره شمالی و رییس جمهور آمریکا را با عدم آمادگی و عدم همکاری با متحدان مرتبط دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان بی سی، لئون پانه تا، وزیر دفاع سابق آمریکا درباره مذاکرات دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی گفت: اگر قرار است که رییس جمهور آمریکا با رهبر کشور دیگری دیدار و مذاکره کند، بهتر است از نظر اینکه چه موضوعاتی باید مطرح شوند و اینکه ما درخصوص چه مسائلی باید توافق کنیم، باید خیلی خوب آماده شود تا به نتیجه برسد.

وی افزود: بله، ما در تلاش ها برای مهار آنچه در کره شمالی رخ می دهد، پیشرفت هایی داشته ایم اما به نظر من کره شمالی در حال حاضر اگر بیشتر نه اما به اندازه گذشته یک تهدید بزرگ محسوب می شود.

در همین حال جیمز ماتیس، دیگر وزیر دفاع سابق آمریکا که در کنار پانه تا در نشست سالانه دفاع ملی ریگان حضور داشت، گفت: شاید ما از هماهنگی لازم برخوردار نبودیم و با متحدان مان همکاری نکردیم و به جای هماهنگی با آنها به گونه ای رفتار کردیم که از تمامی اتفاقات از طریق گزارشات روزنامه ها مطلع شوند.

وی بار دیگر بر اهمیت همکاری با متحدان تاکید کرد؛ موضوعی که باعث استعفای غیرمنتظره وی به عنوان وزیر دفاع ترامپ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای دفاع سابق آمریکا پرده از علت ناکامی مذاکرات با کره شمالی برداشتند

وزرای دفاع سابق آمریکا پرده از علت ناکامی مذاکرات با کره شمالی برداشتند