مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-09حوادث

دستگیری 38 نفر از اراذل و اوباش در شهر زاهدان


جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 38 نفر از اراذل و اوباش در شهر زاهدان خبر داد.

- سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: سطح احساس امنیت مردم ارتقاء یافته و این برای ما مهم است که مردم احساس امنیت کنند و وقوع جرایم خاطر مردم را مکدر نکند و اگر هم جرمی اتفاق افتاد این احساس را داشته باشند که نیروی انتظامی با قاطعیت با آن را پیگیری و با آن برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با تعاملات بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها و سازمان ها وجود دارد در انجام بسیاری از طرح ها و ماموریت ها موفقیت های چشمگیری در برخورد با جرائم خشن و برخورد با اراذل و اوباش حاصل شده است.

طاهری افزود: در این راستا در طرح برخورد با اراذل و اوباش با محوریت برخورد با قدرت نمایی و اوباشگری، سلب آسایش عمومی، مزاحمت نوامیس در سطح شهرستان زاهدان به اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان زاهدان روز گذشته در عملیاتی منسجم 38 نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به پلمپ سه واحد صنفی فروشنده اقلام ممنوعه بیان داشت : در اجرای این طرح 84قبضه چاقو، 8عدد شوکر برقی و 7عدد اسپری فلفل، 3عدد باطوم فلزی، 27عدد پنجه بوکس و32عدد فشنگ اسلحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 38 نفر از اراذل و اوباش در شهر زاهدان

دستگیری 38 نفر از اراذل و اوباش در شهر زاهدان