مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:272019-12-09حوادث

فوت 3 همدانی بر اثر مسمومیت با گازمونوکسید کربن


رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی همدان درباره مسمومیت با گازمونوکسید کربن گفت: از ابتدای مهرماه تا 15 آذر در استان همدان 19 نفر مسموم شده و سه نفر فوت کرده اند.

- دکتر حبیب الله معصومی دوشنبه 18 آذر در جمع خبرنگاران، از آغاز به کار طرح امداد زمستانی از 20 آذر تا 20 اسفند امسال به طور رسمی خبر داد و با اشاره به لزوم آماده باش مرکز اورژانس در شرایط سرد سال، بیان کرد: تعداد شش دستگاه آمبولانس در اختیار گردنه ها و مناطق سردسیر گذاشته خواهد شد و دیگر مناطق نیز مجهز به تجهیزات حوادث ویژه می شوند.

وی درباره حوادث چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: هر ساله حدود 100 نفر مصدوم در این ایام گزارش می شوند که ابلاغ بسیج آموزش همگانی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال انجام گرفته است.

معصومی ادامه داد: سالانه حدود 18 هزار و 500 حادثه آتش سوزی در این ایام در کشور اتفاق می افتد که تعداد 16 هزار و 900 مورد آتش سوزی در فضاهای باز و 300 مورد آتش سوزی اتومبیل است.

وی با بیان اینکه کمیته بسیج آموزش همگانی حوادث چهارشنبه پایان سال از هفته آینده آغاز به کار می کند، تصریح کرد: هدف از این اقدام استفاده از روش های مخالف آموزشی در مدارس، مساجد و ادارات مختلف و رسانه ها برای آماده سازی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 3 همدانی بر اثر مسمومیت با گازمونوکسید کربن

فوت 3 همدانی بر اثر مسمومیت با گازمونوکسید کربن