مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-09پزشكي

توزیع مجدد انسولین های قلمی در بازار تا رفع کامل کمبودها


مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از توزیع مجدد انسولین های قلمی در بازار تا رفع کامل کمبودها طی هفته جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامحسین مهرعلیان با اشاره به دریافت گزارش هایی مبنی بر کمبود دو نوع انسولین قلمی در برخی از استان های کشور، گفت: طی هفته جاری این دو انسولین در کنار سایر انسولین های موجود در بازار با تعداد بیشتری نسبت به هفته ها و ماه های گذشته در سراسر کشور توزیع می شود.

وی افزود: به منظور توزیع مناسب و سهولت دسترسی بیماران به انسولین موردنیاز خود، این دارو با توجه به شرایط استان ها، بار بیماری ها، جمعیت و تعداد بیماران دیابتی با هماهنگی مناسب سازمان های بیمه گر که اطلاعات و جامعه آماری کاملی از بیماران دارند، توزیع می شود.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به تهیه جدول توزیعی مناسب با کمک کارشناسان و صاحب نظران این حوزه، عنوان کرد: بر اساس گزارش کمبود انسولین در چند استان نیز، با بررسی تمامی جوانب امر، سازوکاری دیده شد تا دسترسی بیماران به انسولین های قلمی تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: ان شاءلله طی یکی دو روز آینده انسولین های قلمی با تعداد بیشتری نسبت به هفته های گذشته در سراسر کشور و توسط دانشگاه علوم پزشکی به داروخانه های منتخب بخش دولتی و خصوصی توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مجدد انسولین های قلمی در بازار تا رفع کامل کمبودها

توزیع مجدد انسولین های قلمی در بازار تا رفع کامل کمبودها