مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:152019-12-09اقتصادي

1800 واحد از صنوف آلاینده بیرجند آماده انتقال به خارج از شهر


رییس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر امکان انتقال هزار و 800 واحد صنفی به خارج از شهر فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مظفر آریانفر پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 31 هزار واحد صنفی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه به طور متوسط در هر واحد صنفی 2.

5 نفر مشغول به کار هستند، بیان کرد: در مجموع در حال حاضر بالغ بر 75 هزار نفر به صورت مستقیم در واحدهای صنفی استان اشتغال دارند.

رییس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 13 هزار واحد صنفی در بخش توزیع، عنوان داشت: مابقی این واحدهای صنفی نیز در بخش صنعت و خدمات مشغول به فعالیت هستند.

آریانفر به طرح صنوف آلاینده بیرجند اشاره کرد و گفت: این طرح از 15 سال پیش در حال پیگیری است که طبق قانون جدید نظام صنفی وظیفه انتقال این واحدها به شهرداری واگذار شده و شهرداری و راه و شهرسازی باید نسبت به انتقال این صنوف توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان انتقال هزار و 800 واحد صنفی به خارج از شهر فراهم شده است، بیان کرد: مهمترین مشکل برای انتقال این صنوف بحث مالیات بر ارزش افزوده و هزینه پروانه ساختمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1800 واحد از صنوف آلاینده بیرجند آماده انتقال به خارج از شهر

1800 واحد از صنوف آلاینده بیرجند آماده انتقال به خارج از شهر