مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-09اقتصادي

بازرسی از میدان میوه و تره بار کرمانشاه /برخود با 20 واحد متخلف


کرمانشاه_ معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به تشدید نظارت ها بر میدان میوه و تره بار گفت: طی هفته گذشته با 20 واحد متخلف برخورد شد.

- مسعود بیگلر ی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برخورد با سو استفاده های احتمالی پس از افزایش قیمت بنزین، بازرسی ها در این استان تشدید شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کنترل میدان میوه و تره بار کرمانشاه سبب به تعادل رسیدن قیمتهای توزیع میوه خواهد شد، افزود: با هماهنگی دادستانی درصدد اختصاص شعبه ای از دادگستری برای تشدید نظارت بر میدان میوه و تره بار کرمانشاه هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه برخی افراد سودجو مرتکب تخلف می شوند، بیان کرد: به منظور پیشگیری از تخلفات با هماهنگی دادستانی و تعزیرات حکومتی گشتهایی در میدان بار مستقر شده است.

بیگلر ی با تاکید بر اینکه نظارت بر این محل به صورت مستمر انجام می شود، عنوان کرد: طی هفته قبل با 20 واحد متخلف برخورد شد.

وی تصریح کرد: گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور عمده ترین تخلفات مشاهده شده در میدان میوه و تره بار کرمانشاه بوده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه درباره افزایش قیمت برخی اقلام اساسی، گفت: به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از میدان میوه و تره بار کرمانشاه /برخود با 20 واحد متخلف

بازرسی از میدان میوه و تره بار کرمانشاه /برخود با 20 واحد متخلف