مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:572019-12-09سياسي

ضرورت کمک به بازسازی عتبات عالیات


امام جمعه ارومیه در دیدار با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بر لزوم اهمیت انعکاس رسانه ای فعالیت های این ستاد تاکید کرد.

- مرکزآذربایجان غربی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این دیدار با بیان گفت: اگر مردم از فعالیت های انجام یافته اطلاع یابند مطمئنا سیل کمک های مردمی برای این کارهای خیر بیشتر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: با توجه به ارادت و محبت مردم آذربایجان غربی نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت ع ، این مهم ایجاب می کند تا از ظرفیت های این استان در جهت بازسازی عتبات عالیات بیش از گذشته استفاده شود.

وی همچنین بر احصا نقاط ضعف و قوت مواکب حسینی و برنامه ریزی مناسب برای حضور این مواکب در ایام اربعین حسینی برای خدمات رسانی بهتر به زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام تاکید کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز در این دیدار گفت: آذربایجان غربی در سال 98 حدود یک میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات تعهد کرده بود که از این مقدار 95 درصد محقق شده و این استان رتبه پنج کشوری را در این زمینه از آن خود کرده است.

آقای حسینی افزود: مردم آذربایجان غربی در طول سه سال گذشته بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کمک به بازسازی عتبات عالیات

ضرورت کمک به بازسازی عتبات عالیات