مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-09سياسي

اطمینان معاون شورای نگهبان از چاپ تعرفه های انتخابات در کمال امنیت


معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان گفت: روند چاپ تعرفه های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در کمال امنیت و با دقت کافی و مراقبت های لازم با بالاترین فناوری ها در حال انجام است.

- معاون اجرایی شورای نگهبان در بازدید از چاپ تعرفه های انتخابات اطمینان معاون شورای نگهبان از چاپ تعرفه های انتخابات در کمال امنیت معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان گفت: روند چاپ تعرفه های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در کمال امنیت و با دقت کافی و مراقبت های لازم با بالاترین فناوری ها در حال انجام است.

خبر تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما آقای محمدحسن صادقی مقدم در حاشیه بازدید از چاپ تعرفه های انتخابات در چاپخانه بانک ملی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: می توانم به مردم شریف اطمینان دهم که تعرفه ها در تمام مراحل اعم از طراحی، چاپ، بسته بندی و نگهداری با دقت نیرو های این چاپخانه و با حداکثر امنیت، بهنگام آماده می شود.

وی افزود: شمار تعرفه های چاپ شده حتی کمی بالاتر از حد مشارکت چاپ می شود و در اختیار حوزه های انتخابیه قرار می گیرد تا بتوانیم در دوم اسفند امسال شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور مردم شریف، انقلابی و وظیفه شناس کشورمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطمینان معاون شورای نگهبان از چاپ تعرفه های انتخابات در کمال امنیت

اطمینان معاون شورای نگهبان از چاپ تعرفه های انتخابات در کمال امنیت