مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-09اقتصادي

استفاده از منفعت واحدهای تولیدی بزرگ شازند، حق مردم این شهرستان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حق قانونی مردم شازند است تا از مزایای پالایشگاه، پتروشیمی و یا هر بنگاه اقتصادی دیگر در محدوده شهرستان مستقر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی و بانوان شهرستان شازند اظهار کرد: موضوع کارِ کارگروه انسان است، مهم ترین ویژگی انسان پیچیده بودن آن بوده و باید در کارگروه های این چنینی برای سلامت، نشاط اجتماعی، فرهنگ و.

آن برنامه ریزی شود.

وی افزود: تا سواد مطلب لازم را نداشته باشیم، چگونه می توانیم برای آن برنامه ریزی کنیم؟ اعضای کارگروه های این چنینی باید سواد لازم را داشته باشند، پس از برنامه ریزی نیز حتماً باید کارها اولویت بندی شود، زیرا منابع محدود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: باید از این منابع محدود حداکثر استفاده را برد، آیا امروز اولویت ما پرداختن به آسیب طلاق و یا موضوع دیگری است؟ خوب باید با اطلاعات و سواد لازم این اولویت ها مشخص شود.

اکرمی بیان کرد: بنده پیشنهاد می کنم اولویت ها در شهرستان ها مشخص شود، نکته دوم این است پس از شناسایی گروه و جامعه هدف، تنها برای آنها برنامه ریزی شود، نمی توان تصمیمی که برای یک دانش آموز گرفته می شود برای ورزشکار و دانشجو گرفت، به دنبال کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از منفعت واحدهای تولیدی بزرگ شازند، حق مردم این شهرستان است

استفاده از منفعت واحدهای تولیدی بزرگ شازند، حق مردم این شهرستان است