مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-09سياسي

منازل مسکونی بلوار رجاء یاسوج در معرض بحران /چه کسانی قانون را رعایت نکردند؟+تصاویر


منازل مسکونی بلوار رجاء به دلیل عدم رعایت حریم و بستر رودخانه بشار در سال های گذشته در معرض هستند.

- منازل مسکونی بلوار رجاء یاسوج در معرض بحران /چه کسانی قانون را رعایت نکردند؟+تصاویر منازل مسکونی بلوار رجاء به دلیل عدم رعایت حریم و بستر رودخانه بشار در سال های گذشته در معرض هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در سیل ابتدای سال جاری عدم رعایت بستر و حریم رودخانه در ساخت و سازها و اعطای مجوزها خسارتی را به منازل و ساخت و سازها در حریم و بستر رودخانه به وجود آورد که بلوار رجاء شهر یاسوج یکی از آن مکان هایی بود که احتمال خسارت به آن نگرانی ها را به وجود آورد.

 روز گذشته مدیرکل مدیریت بحران و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای از رودخانه بشار خیابان ساحلی بلوار رجا یاسوج و خیابان هایی که در بستر رودخانه ساخته و منازلی که در حریم رودخانه هر لحظه ممکن است فرو ریزد و از نزدیک پروژه ایمن سازی شرکت آب منطقه ای را بررسی کردند.

محمدی تبار با اشاره به عدم رعایت بستر و حریم رودخانه و همچنین عدم رعایت اصول فنی شهرسازی و طرح تفصیلی گفت: عدم رعایت این قوانین طی سال های گذشته باعث این بحران شده است.

مدیرکل مدیریت بحران گفت : حتی نوع لایه های خاک این تراشه خاکی که در حال ریزش است دقیقا مملو است از پسماندها و نخاله های ساختمانی و این نشان می دهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل مسکونی بلوار رجاء یاسوج در معرض بحران /چه کسانی قانون را رعایت نکردند؟+تصاویر

منازل مسکونی بلوار رجاء یاسوج در معرض بحران /چه کسانی قانون را رعایت نکردند؟+تصاویر