مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-09سياسي

رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در زمان وقوع باشد، نه بعد از انتخابات


رییس قوه قضاییه با اعلام آمادگی دستگاه قضایی برای همکاری با مجریان و ناظران انتخابات، تاکید کرد: جرایم و تخلفات انتخاباتی باید در زمان وقوع آن مورد رسیدگی قرار گیرد، - نه بعد از انتخابات.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، یکی از افتخارات بزرگ نظام اسلامی را ابتنا و اتکا بر رای مردم دانست و تصریح کرد: اینکه امام راحل فرمودند میزان رای ملت است ، یک سخن تشریفاتی و سیاسی نبود بلکه حقیقتا و در عمل به رای و نظر مردم اعتقاد داشتند.

مقام معظم رهبری نیز به اعتماد عمومی و باور به مردم به نظام، اعتقاد دارند و این متفاوت از بسیاری نگاههای سیاسی است که در دنیا به صورت مقطعی به مردم توجه می کنند و در میتینگ های سیاسی از مردم سخن می گویند اما بعد از رقابت های سیاسی و انتخاباتی، مردم را فراموش می کنند.

رییس قوه قضاییه، انتخابات را از جلوه های مهم توجه به رای مردم دانست و ادامه داد: انتخابات در کشور ما از نظر ظاهری تفاوتی با انتخابات در سایر نقاط دنیا ندارد اما از نظر ماهیت، تفاوتی اساسی دارد و این تفاوت در تکلیف مداری است.

اساس اینکه کسی خود را در معرض رای مردم قرار می دهد و کسی که رای می دهد باید بر مبنای تکلیف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در زمان وقوع باشد، نه بعد از انتخابات

رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در زمان وقوع باشد، نه بعد از انتخابات