مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-09ورزشي

اطلاعیه ای باشگاه استقلال خطاب به هواداران آبی ها


باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای خطاب به هواداران استقلال در خصوص وضعیت سرمربی آبی ها توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ متن این اطلاعیه به این شرح است:هواداران فهیم و محترم باشگاه بزرگ استقلالهمانگونه که تاکنون از رسانه های مختلف در جریان قرار گرفته اید سرمربی تیم استقلال و همکاران محترم وی با ارسال نامه ای به رسانه ها، جدایی خود را از باشگاه استقلال اعلام کرده اند.

در همین خصوص لازم برخود می دانیم مواردی را به اطلاع شما عزیزان برسانیم:1- باشگاه استقلال ضمن تشکر از زحمات آقای استراماچونی و همکارانش، اعلام می کند که نسبت به تمامی بند های قرارداد فی مابین با کادرفنی از زمان عقد قرارداد تاکنون پایبند بوده و تعهدات خود را انجام داده است.

2- در پی وصول نامه وکیل آقای استراماچونی، با وی (وکیل آقای استراماچونی) در کشور قطر تماس حاصل و برای حفظ قرارداد و رفع ابهامات موجود، اقدام گردید.

مطالبی که با وکیل آقای استراماچونی به صورت رسمی مطرح گردید، به شرح زیر است:الف) باشگاه استقلال به قرارداد خود به مدت دو سال با آقای استراماچونی پایبند است.

ب) حقوق معوقه آقای استراماچونی قبل از موعد مقرر واریز شده بود، ولی به علت مشکلات بانکی در حساب سرمربی محترم اعمال نگردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه ای باشگاه استقلال خطاب به هواداران آبی ها

اطلاعیه ای باشگاه استقلال خطاب به هواداران آبی ها