مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-09سياسي

پیرهادی: مردم از وضعیت مجلس فعلی راضی نیستند/ خطر تکرار مجلس دهم جدی است


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: خطر تکرار مجلس دهم کاملا جدی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ـ   با پایان یافتن فصل ثبت نام، انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد مرحله جدیدی شد و آرایش نیروها و جریانات حاضر در صحنه تا حدودی روشن تر شد.

عدم ثبت نام چهره های شاخص دوره گذشته همچون رییس مجلس، رییس مرکز پژوهش ها و رییس فراکسیون امید از یک سو و ورود چهره های ملی و طیفی از جوانان و چهره های جدید، انتخابات دور یازدهم مجلس را از دو دوره گذشته متفاوت کرده است.

در این رابطه، با سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که خود از نامزدهای مجلس از شهر تهران و عضو سابق هیئت رییسه شورای شهر تهران است گفت و گو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

**واضح است که مردم از وضعیت مجلس فعلی راضی نیستند فارس: آقای پیرهادی! فکر می کنید چرا آقایان لاریجانی و عارف در انتخابات ثبت نام نکردند؟ آیا پیروزی را دور از دسترس می دیدند یا دنبال برنامه دیگری همچون ریاست جمهوری 1400 هستند؟ پیرهادی: من حتی فکر می کنم برخی اظهار نظرهای مصداقی در مورد انتخابات مجلس پیش رو زودهنگام باشد، چه رسد به این که بخواهیم در مورد انتخابات 1400 صحبتی کنیم.

اما برداشت من این است که جریانی که در مجلس کارنامه چندان قابل دفاعی ندارد و مصلحت را بر ترک این میدان دیده، در میادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرهادی: مردم از وضعیت مجلس فعلی راضی نیستند/ خطر تکرار مجلس دهم جدی است

پیرهادی: مردم از وضعیت مجلس فعلی راضی نیستند/ خطر تکرار مجلس دهم جدی است