مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-09سياسي

نمایندگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام چه گفتند؟


در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایلام مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ، دبیر شورای صنفی ، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان و نماینده خانه نشریات غرب کشور از دغدغه های خود گفتند.

- ایسنا/ایلام در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایلام مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ، دبیر شورای صنفی ، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان و نماینده خانه نشریات غرب کشور از دغدغه های خود گفتند.

پژمان اکبری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه در این مراسم اظهار کرد: شهادت سه دانشجو در این روز، نماد اسکتبارستیزی و استبدادستیزی و الگویی برای تمام افراد آزاده و استکبارستیز در سراسر جهان است که هیچ وقت تحت ظلم و ستم قرار نگیرند.

برای حل مسائل کشور کمر همت بسته ایم وی گفت: ورود به گام دوم این انقلاب اسلامی حاصل رشادت ها و جانفشانی مردان و زنان آسمانی است و گام دوم انقلاب به معنای ورود به وادی جهاد و عمل و آمادگی میدانی برای پرداختن به اولویت های کشور و برآورده کردن نیازهای جامعه و پیشرفت به سمت تمدن اسلامی است و جایگاه دانشجو و دانشگاه در گام دوم انقلاب ویژه و تعیین کننده است.

اکبری ادامه داد: در این میان، بسیج دانشجویی که برگرفته از نگاه استکبارستیزانه معمار کبیر انقلاب می باشد در همه سطوح و زمینه ها تشکلی راهبردی است که گوش به فرامین ولی امر مسلمین جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام چه گفتند؟

نمایندگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام چه گفتند؟