مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-09بين الملل

جانسون راه دشواری برای کسب اکثریت پارلمان انگلیس دارد


هر چند در آستانه انتخابات، بیشتر نظرسنجی ها از پیشتازی حزب محافظه کار حکایت دارد، احتمال می رود حزب جانسون اکثریت پارلمان مورد نیاز برای پیشبردطرح «برگزیت» را به دست نیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج نظرسنجی مؤسسه سرویشن (Survation) که برای برنامه صبح به خیر بریتانیا شبکه آی تی وی انجام گرفته و امروز (دوشنبه) منتشر شده است، حزب محافظه کاران بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، اختلاف خود را با حزب کارگر به 14 درصد افزایش داد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، نظرسنجی پیشین این شبکه که هفته گذشته منتشر شد، از پیشتازی حزب محافظه کار انگلیس با اختلاف 9 درصد در مقابل حزب کارگر حکایت داشت.

با این حال که اکثر نظرسنجی های قبل از برگزاری انتخابات آخر هفته انگلیس، حکایت از پیشتازی حزب محافظه کار دارد، اما برخی از آنها نشان می دهد که حزب جانسون مسیر دشواری را برای کسب اکثریت پارلمان در پیش دارد.

در آستانه انتخابات سراسری روز پنجشنبه هفته جاری انگلیس، نظرسجی جدید، حمایت از حزب جانسون را به 45 درصد افزایش و حمایت از حزب کارگر را به 31 درصد کاهش داد.

این نظرسنجی نشان می دهد که 52 درصد از شرکت کنندگان رأی تاکتیکی را بررسی می کنند و این در حالی است که 44 درصد می گویند قصد چنین کاری را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون راه دشواری برای کسب اکثریت پارلمان انگلیس دارد

جانسون راه دشواری برای کسب اکثریت پارلمان انگلیس دارد