مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-09فرهنگي

روایتی از یاران موتوسوار شهید چمران + فیلم


مستند «خاطرات موتورسیکلت»، داستان موتورسواران جوان و متمولی را روایت می کند که با آغاز جنگ تحمیلی، تحت تأثیر شهید چمران به جبهه های حق علیه باطل پیوستند.

- روایتی از یاران موتوسوار شهید چمران + فیلم مستند خاطرات موتورسیکلت ، داستان موتورسواران جوان و متمولی را روایت می کند که با آغاز جنگ تحمیلی، تحت تأثیر شهید چمران به جبهه های حق علیه باطل پیوستند.

  امیرحسین نوروزی تهیه کننده و کارگردان فیلم مستند خاطرات موتوسیکلت که در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت در بخش جایزه شهید آوینی حضور دارد، درباره ایده اولیه ساخت این مستند به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: ایده اولیه این مستند و طرح آن متعلق به آقای سامان مختاری است که طرح، تحقیق و تصویربرداری این فیلم مستند را بر عهده داشتند و سهم ایشان کمتر از تهیه کنندگی و کارگردانی کار نبود.

وی افزود: مستند خاطرات موتور سیکلت ، داستان موتورسواران جوانی را روایت می کند که زندگی متمولانه ای داشتند و  به تفریح مشغول بودند.

یکی از تفریحات اصلی آنان این بود که در تپه های ساکت و خلوت اطراف شهر موتوسواری می کردند اما با شروع جنگ، بزرگمردی به نام مصطفی چمران دل آنها را برد و این گروه همراه شهید چمران به جبهه رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از یاران موتوسوار شهید چمران + فیلم

روایتی از یاران موتوسوار شهید چمران + فیلم