مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-09سياسي

پارک ی که نمایندگان مجلس را به اشتباه انداخت


برداشت اشتباه یکی از نمایندگان مجلس از واژه پارک (محل توقف خودرو با محل تفریح) منجر به آن شد که برای دقایقی صحن پارلمان در سکوت کامل فرو رود.

- پارک ی که نمایندگان مجلس را به اشتباه انداخت برداشت اشتباه یکی از نمایندگان مجلس از واژه پارک (محل توقف خودرو با محل تفریح) منجر به آن شد که برای دقایقی صحن پارلمان در سکوت کامل فرو رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه علنی امروز (دوشنبه 18 آذر) مجلس شورای اسلامی دارای حواشی ویژه ای بود.

* نمایندگان مجلس در ادامه رسیدگی به لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها با واژه پارک های حاشیه ای مجاز مواجه شدند و وقتی نادر قاضی پور نماینده ارومیه خواستار بیان پیشنهادی در این رابطه شد و اظهاراتش را بیان کرد مشخص شد که وی پارک (محل توقف خودرو) را با پارک (محل تفریح) را اشتباه گرفته است.

اما وقتی یکی از نمایندگان به قاضی پور تذکر داد که شما این واژه را اشتباه گرفته و تلقی و تصورتان از این واژه اشتباه است نماینده ارومیه در پاسخ به وی گفت وقتی چیزی نمی دانی بنشین سر جایت  و حرف نزن.

بعد از بحث های طولانی بین لاریجانی و اعضای بررسی کننده کمیسیون مشترک این لایحه و برخی دیگر از نمایندگان در نهایت لاریجانی و اعضای هیأت رییسه تصمیم گرفتند که برای رفع ابهام تمامی واژه های پارک را به مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ی که نمایندگان مجلس را به اشتباه انداخت

پارک ی که نمایندگان مجلس را به اشتباه انداخت