مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-09فرهنگي

نتایج پربار سفر مسئولان صندوق اعتباری هنر به استان اردبیل


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از نتایج مثبت و آثار پربار سفر استانی مسئولان صندوق اعتباری هنر به شهر های مختلف استان خبر داد.

- سید ناصر اسحاقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: مسئولان صندوق اعتباری هنر با هدف بهره گیری عادلانه تمامی هنرمندان از خدمات صندوق اعتباری، همزمان با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اردبیل حضور یافتند.

وی افزود: توانمندسازی هنرمندان مناطق محروم و کم برخوردار از دغدغه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در همین راستا، در دیدار چهره به چهره مسئولان صندوق با هنرمندان استان اردبیل از نزدیک مسائل و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر استان بررسی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در این سفر، 348 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان برای عضویت در صندوق و 189 نفر نیز برای استفاده از بیمه معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در این سفر، مستمری 15 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر بصورت ماهانه به مبلغ 2میلیون و 500هزار ریال تأیید شد و برای 45 نفر نیز کمک بلاعوض جمعاً به مبلغ 1میلیارد و 280میلیون ریال تعلق گرفت.

اسحاقی ادامه داد: 25 نفر برای اخذ وام به صندوق معرفی شدند و وام تعداد 21 نفر جمعاً به مبلغ 1میلیارد و 30میلیون ریال تأیید شد که با مراجعه به بانک، می توانند آن را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج پربار سفر مسئولان صندوق اعتباری هنر به استان اردبیل

نتایج پربار سفر مسئولان صندوق اعتباری هنر به استان اردبیل