مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-09سياسي

کوتاهی شهرداری همدان در اجرای مصوبات موجب نارضایتی شورا شده است


رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اقدام شهرداری در حوزه طرح تفکیکی «36 هکتاری خضریان» گفت: کوتاهی شهرداری در اجرای این طرح و مصوبه موجب نارضایتی اعضای شورای شهر همدان شده است.

- همدان - رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اقدام شهرداری در حوزه طرح تفکیکی 36 هکتاری خضریان گفت: کوتاهی شهرداری در اجرای این طرح و مصوبه موجب نارضایتی اعضای شورای شهر همدان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان صبح دوشنبه در شصت ودومین صحن شورای شهر همدان، بر پاسخگویی شفاف مدیریت شهری نسبت به بی توجهی به درخواست جمعیت زیادی از شهروندان مبنی بر تفکیک اراضی خضریان تأکید کرد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اقدام شهرداری در حوزه طرح تفکیکی 36 هکتاری خضریان گفت: کوتاهی شهرداری در اجرای این طرح و مصوبه موجب نارضایتی اعضای شورای شهر همدان شده است که باید نتیجه اقدام عملیاتی و علت عدم اجرای این مصوبه و طرح به شورا اعلام شود.

وی در ادامه به دستورالعمل اجرایی شهر دوستدار کودک، اشاره کرد و گفت: شهرداری همدان تا پایان سال 1399 باید نسبت به احداث اتاق مادر و کودک در پارک های فرامحله ای، معابر پیاده راهی، نمایشگاه بین المللی و ترمینال اصلی شهر بر مبنای استانداردهای لازم در فضاهای عمومی اقدام کند و گزارش پیشرفت اقدامات صورت گرفته در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی شهرداری همدان در اجرای مصوبات موجب نارضایتی شورا شده است

کوتاهی شهرداری همدان در اجرای مصوبات موجب نارضایتی شورا شده است