مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:462019-12-09دانش

اختصاص یک روز به نقد عملکرد مدیریت دانشگاه آزاد در نشریات دانشجویی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تعداد تشکل ها، نشریات و کانون های این دانشگاه طی یک سال گذشته دو برابر شده است، پیشنهاد کرد: دانشجویان طی هفته آینده در نشریات دانشجویی یک روز را به نقد عملکرد مدیریت دانشگاه آزاد اختصاص دهند و خود شخصا از بهترین نقد تقدیر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی طهرانچی در نشست خبری امروز به مناسبت روز دانشجو، ضمن تبریک روز دانشجو با بیان اینکه این روز یادآور بزرگی دانشجو و حرکت دانشجویی در کشور است، گفت: حدود چهار ماه بعد از کودتای 28 مرداد سال 1332 سه عزیز در دانشگاه تهران جان باختند و پرچم مبارزه با استکبار را بالا نگه داشتند.

وی با بیان اینکه می خواهیم از فضای گام اولی دانشگاه آزاد مبنی بر کلاس سالاری بوروکراتیک در کنار توسعه کمی، به فضای گام دوم یعنی عصر کارآمدی حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: بدین منظور باید در گام اول الگوهای ذهنی و رفتاری خودمان را کنار بگذاریم و با الگوهای جدید، آینده نیک را رقم بزنیم.

این در حالی است که سازمان ها سعی دارند بر الگوهای ذهنی و رفتاری پیشین خود پایدار بمانند.

نیازمند تغییر فرهنگ حاکم بر دانشگاه آزاد هستیم رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران دانشگاه آزاد بایستی بدانند امروز ما برای دانشجو هستیم و قرار است گام دوم را دانشجویان و جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک روز به نقد عملکرد مدیریت دانشگاه آزاد در نشریات دانشجویی

اختصاص یک روز به نقد عملکرد مدیریت دانشگاه آزاد در نشریات دانشجویی