مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-09اقتصادي

میهمانان جدید به صنعت استان مرکزی


مجوز جذب یک میلیارد و 400 میلیون یورو سرماه در استان مرکزی از سوی هیات سرمایه گذاری خارجی ایران صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: مجوز جذب 2 سرمایه گذاری خارجی به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون یورو در این استان، از سوی هیات سرمایه گذاری خارجی ایران صادر شد.

میرزاخانی افزود: طرح ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت یک هزار و 800 مگاوات در شهرستان ساوه توسط شرکت هایی از کشورهای ترکیه و لوکزامبورگ به ارزش یک هزار و 388 میلیون یورو توسط هیات سرمایه گذاری خارجی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از سه هزار مگاوات برق برای توسعه صنعتی شهرستان ساوه نیاز است و ایجاد این نیروگاه و توسعه نیروگاه های انرژی تجدیدپذیر نقش مهمی در رفع نیاز انرژی در این شهرستان دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: مجوز سرمایه گذاری خارجی تولید دارو و مکمل های دارویی نیز توسط یکی از شرکت های داروسازی کشور اتریش در شهرک صنعتی کاوه در نشست آذرماه هیات سرمایه گذاری خارجی ایران به تصویب رسید.

میرزاخانی اضافه کرد: این طرح به ارزش حدود 9 میلیون یورو برای تولید انواع داروهای دستگاه گوارشی، گیاهی، قند خون، کلیه و مجاری ادراری در شهرستان ساوه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانان جدید به صنعت استان مرکزی

میهمانان جدید به صنعت استان مرکزی