مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-09اجتماعي

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از پل تاریخی «گیشنگان جونقان»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از روی پل تاریخی «گیشنگان جونقان» شهرستان فارسان با دستور دادستان عمومی و انقلاب استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد جوادی امروز در جمع خبرنگاران، از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از روی پل تاریخی گیشنگان جونقان شهرستان فارسان با دستور دادستان عمومی و انقلاب استان خبر داد و گفت: عبور خودروهای سنگین به خصوص کامیون های دارای بار مصالح ساختمانی می تواند به صورت لرزشی، آسیب جدی به این پل تاریخی وارد کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پل تاریخی گیشنگان جونقان از توابع شهرستان فارسان در مسیر ارتباطی معدن های اطراف جونقان با مرکز این شهر است.

وی با بیان اینکه واحد حقوقی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری شکایتی تنظیم و به دادگستری استان تقدیم کرد، افزود: به دنبال این پیگیری ها با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری ممنوعیت عبور و مرور خودروهای سنگین از روی پل تاریخی گیشنگان جونقان صادر شد.

جوادی در پایان اضافه کرد: پل تاریخی گیشنگان جونقان 7 خرداد 1387 به شماره 22962 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از پل تاریخی «گیشنگان جونقان»

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از پل تاریخی «گیشنگان جونقان»