مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-09حوادث

انهدام باند جعل اسناد مسافرتی و اقامتی در پایتخت


رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از انهدام باند چهار نفره جعل و توزیع اسناد اقامتی و مسافرتی در شمال تهران خبر داد و گفت: این متهمان با صدور کارت و اسناد جعلی مبالغ هنگفتی از اتباع خارجی دریافت می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ علی محمدی افزود: چندی پیش اخبار و گزارش هایی در خصوص فعالیت اعضای یک باند که اقدام به تهیه مدارک اقامتی و مسافرتی جعلی برای صدها مهاجر غیرقانونی می کردند، دریافت کردیم.

رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در ادامه گفت: بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده اعضای این باند در شش ماه گذشته تعداد زیادی گذرنامه و مدارک مسافرتی مفقودی یا سرقتی را که از طریق همدستانشان به دست آورده بودند را با جعل اسناد به مهاجران غیر قانونی که قصد سکونت در کشور ایران و یا قصد خروج از کشور و مهاجرت به سایر کشورها داشتند با قیمت های هنگفتی فروختند.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه این متهمان در محدوده پارک وی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

علی محمدی در ادامه گفت: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته (17 آذر ماه) تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهمان وارد عمل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل اسناد مسافرتی و اقامتی در پایتخت

انهدام باند جعل اسناد مسافرتی و اقامتی در پایتخت